Dotaz z poradny

Dobrý den, potřebuji rychlou radu. Beru Tri-regol HA a dnes bych si měla vzít třetí hnědou, tzn. poslední barvu na platíčku, ale zítra jedu lyžovat a pak je Silvestr. Chtěla bych ho oslavit se svým přítelem, a proto by mě zajímalo, jestli se něco může stát, když si dnes vezmu první prášek z nového platíčka.

Odpověď

Dobrý den,

osobně bych tento postup nedoporučoval. Chápu, že chcete předejít vynecháním pěti hnědých tablet a přechodem rovnou na první tabletu nového platíčka nepříjemnému menstruačnímu krvácení právě na dovolené, ale Váš partner bude jistě chápavý. Domnívám se také, že i přesto byste krvácení nemusela plně zabránit, neboť Vaše děložní sliznice je již ve stádiu proliferace a je vyrostlá natolik, že by i tak k menšímu krvácení asi došlo (síla krvácení je individuální záležitost). Proto raději doporučuji nechat volný průběh cyklu, i tak změněného používáním hormonální antikoncepce.
 
V případě dalších dotazů se na nás můžete kdykoliv obrátit, rádi Vám odpovíme.

S pozdravem

PharmDr. MUDr. Jan ŠIMON, lékárník
Poradna on-line
www.DocSimon.cz

další dotazy...

Tuto poradnu on-line provozuje společnost ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, a.s.